tisdag 23 augusti 2016

" Nu bär det av...."



Husbilen är packad och likaså bil med släp!
Nu bär det av mot Helsingborg och Sofiero, där jag tillsammans med många andra skall medverka i
" Den Stora Trädgårdsfesten "
Den 26 -28 /8 kl. 10-18,00
Evenemanget firar 20 år och det kommer att vara ett fullspäckat program med mycket intressant  att titta på och ta del av!
Inte utan att man är liiite nervöst pirrig i magen!!
Woooiii!

Jag kommer att bidraga med en liten showgarden, som heter " Otippade Krukor".
Här kommer jag att visa, plantera och berätta varför och hur och förhoppningsvis kunna svara på alla frågor. Jag kommer också att berätta lite om hur jag vinter förvarar krukor.. Tips o Trix! med andra ord.

Jag önskar ALLA Varmt Välkommen att besöka evenemanget och hoppas givetvis på att få en liten pratstund med Er.
Så om ni besöker min blogg ibland, så skulle det var jättekul att träffa er, så..

Välkommen till Sofiero.

Kram på er!

Jeanette :)

2 kommentarer:

  1. Tack för trevligt samtal på Sofiero!
    Det var väldigt roligt att träffa dig och att se din inspirerande showgarden!
    Nu ska jag följa din blogg och njuta av de underbara bilderna!
    Varma hälsningar Irene

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Detsamma till dig Irene! Vad roligt att du gillade min lilla trädgård! :) Å jättevälkommen till bloggen!
      Jag kommer med ett nytt inlägg under kvällen från Sofiero!
      Det har tagit mig några dagar att landa lite efter alla positiva möten medmänniskor och alla intryck!
      En underbar helg på så många sätt!!
      Ha det så Gott!
      Jeanette :)

      Radera