fredag 18 mars 2016

" Man måste få vara lite stolt..."

Vilken underlig fast på samma gång pirrande och spännande känsla det var / är att se sig själv på ett omslag till en av de stora trädgårdstidningarna.
Men det som är än mer roligt är att jag får möjlighet att visa min trädgård, mitt stycke Eden på vår jord, för så många andra människor, som likt mig själv älskar det groende, gröna vi skapar runt oss i vår lilla värld!
F A N T A S T I S K T!!
Jag tillhör ju som så många andra den kategorin människor som köper mycket böcker, tidningar mm, som handlar om trädgård, för att det är så otroligt givande att titta på andras trädgårdar, se hur ägarna har inrett, byggt och skapat vackra oaser.
Man tänker WOW!! OJ!! och i stundens nu är det kanske någon som reagerar så på mitt skapande och den tanken!!! mina vänner! Är svindlande och lite smått euforisk!
Fina bilder som är tagna av Monika Norrby, som verkligen fångat känslan jag har och får, när jag befinner mig ute i det gröna och som jag tror hon lyckas förmedla till alla läsarna också.
 Åsa Langefors har skrivit de fina och poetiska orden, som tillsammans med bilderna, får läsarna och faktiskt mig också, att inse...Jag har och bor i en liten del av vårt gröna paradis på jorden.
Min plätt Under Eken att förvalta!

Ha en underbar dag i vårsolens värmande strålar!
KRAAAM!!

Fina bilder och text av Monika och Åsa!

Jätteroligt att jag fick göra illustrationsritningen själv på min
trädgård och att den dessutom fick en helsida
WOW!!!

Bilder från sommaren 2015..full fart i lådorna!

Mitt kyrkfönster! som jag är sjukt stolt över!

Solrosor i min trädgård = MÅSTE!!

Välkommen in!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar