tisdag 2 juni 2015

Bara vackert!

Hade tänkt mig trädgårdsjobb...eler trädgårdsglädje i kväll, men det verkar som vädergudarna inte riktigt är av samma åsikt..så, det får bli lite solsken i bildform att trösta sig med istället...Å jag som hade tänkt att smygstarta lite på min nya tilltänkta skogslund...Nåja, det ska väl bli varmare...säger de i allafall..man börjar ju misströsta lite..Brrr!!
Jag skissar upp nya planer...i huvudet och som akvareller..funderar..ändrar och skissar igen! Det är lika stort nöje det! :)
Byggde mig en liten blomsterhylla för nån vecka sedan av lite spillvirke, som blivit över efter köksträdgården nybyggnation...Är nog ganska nöjd med den och funderar på om man nog inte kan tänka sig behöva en till!! ;) Blev kalasläckert att bara ha mörkröda blommor på den!!
Som sagt..det får nog bli att snickra en hylla till...kanske med ett annat färgtema!
                                                  Ha en mysig kväll allihopa!



I år går framsidan och entrén i röda varma toner.

2 kommentarer:

  1. Veldig fin, en slik har jeg ønsket meg også:) så flink du er som ordner slikt selv:)

    SvaraRadera
  2. Tack Linda! :) Tycker det är så roligt att göra saker själ, passade bra nu när jag hade lite spillvirke över! kanske skulle göra en skiss och lägga upp en byggbeskrivning, det är ine svårt!

    SvaraRadera