torsdag 25 juni 2015

" Före & Efter "

Igår hade jag väldigt trevligt och inspirerande besök i min trädgård, i form av Åsa Langefors och Monika Norrby. Vi fikade, pratade trädgård och de skrev och fotade..och skrev ner lite till och fotade lite mer..Ojoj!! Så spännande!! Hela dagen gick jag sedan i ett lyckligt rus av ha fått göra bekantskap med dessa härliga, kreativa tjejer. Vad givande det är att prata med likasinnande, som förstår det språk, man talar och det kreativa snurr man oftast har på G i skallen...Då jag berättade att det mesta skett på två odlingssäsonger..började vi prata om vikten av att man på något sätt dokumenterar förvandlingen, för man glömmer så fort och lätt hur det såg ut innan.Jag har tagit för vana att fota, det mesta som sker och i stort sett hela tiden, vilket gör att jag har en stor minnesbank att gå tillbaka till när mitt eget minne sviker...men!!! också tusentals bilder, som det skall hållas någelunda ordning på , så jag hittar dem vi behov. Ett tidskrävande men dock kärt nöje!
Delar lite bilder med er på lite Före - Efter ...Hoppas det ger er lite inspiration.


Första våren för två år sedan


Sommaren 2015
2014

2015

Sommaren 2013


Sommaren 2015...Frodigt!!





Blivande uteplats No:2 vären 2015


Juni 2015
Juni 2015

Örtagården 2014

Örtagården 2015






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar